петък, септември 06, 2013

Две неща набързо

Първо, забравих да ви кажа, че гледах "Птица" на ДКТ - Стара Загора. Много приятен спектакъл - един от многото, които ще следват подобна линия в идните години. Но за това - по-после, понеже искам да го видя още веднъж, на 9-ти, преди да ви разкажа повече.
Второ, тия дни се върнах 14-15 години назад във времето - бях забравила колко е готино. И инфантилно. Но преобладаващо готино. И вдъхновяващо, ако и да е доста futile като цяло. Но то иначе няма да съм аз: винаги всички са били наобратно, пък аз - наопаки. :)
Айде, и едно трето като бонус, задето ме четете. Също тия дни си дадох сметка как започнах блога, в какво се беше превърнал и че всъщност не е добра идея да го оставям да прашасва, защото - по един или друг начин - е достигнал до много хора. Готини, слънчеви, усмихнати хора, за които съм мислила, докато съм писала част от публикациите. При мен всичко се получава със закъснение, ама ще продължавам да си търкалям камъните, пък каквото-такова. Нещата ми се случват по извънредно странен начин и винаги е било така, но както казах и по-рано, все съм наопаки. Вече 28 години свиквам с тоя факт.  
 
Сега обаче предстои да ви разправям за едно много хубаво събитие, на което ще отделя няколко поста.

Етикети: