сряда, ноември 05, 2008

Представи си, че си в Париж

Никога не съм имала девиз - струваше ми се твърде ограничаващо свободната воля и индивидуалността ми. Да, подкрепям идеята, че всеки човек започва живота си с празна торба опит и пълна торба с късмет - номерът е да напълни торбата с опита, преди да изпразни тази с късмета. И да, определено се смятам за съществото от подписа ми в един форум: "Аз съм половинчата, незаключена, с една обувка, с половин сърце , аз съм лъч в безкрая, неизслушан диск... наивна много пъти, шарена, непослушна..." Ама чак пък девиз...
Е, от днес реших, че ще си имам пътеводни думички, ПЪК. Не защото ми е скимнало, че след 23-тия си рожден ден човек непременно трябва да се сдобие с такива. Те просто ме намериха и ме описаха твърде точно - харесахме се взаимно, така да се каже. "Да, животът е сложен. Но забравете, че живеете в България. Представете си, че живеете в Париж."
Истината е, че аз май винаги съм живяла така, сякаш съм в Париж. Просто вече е осъзнато и изговорено.

А думите са на доц. Александър Кьосев, директор на магистърската програма, която отпочнах от днес и успехът в кандидатстването ми за която значи доволно много за мен. Трябваше да стане.

Етикети:

5 Comments:

Anonymous Анонимен said...

ah, kolko hubavo kazano (osobeno za hora kato men, po4itateli na paris)! 6te si go kzvam, kato mi stane tejko :))

05 ноември, 2008 22:02  
Blogger Alexey said...

За Париж може би ще си повтарям... но по-скоро за Малдивите, мисля че ще е по-подходящо за студа който започва в края на седмицата ))

07 ноември, 2008 11:21  
Anonymous Анонимен said...

Zdr na wsichki,
Spored men cqlata taza rabota s Paris e silno nadcenena.Ne kazwam che nqma kakwo da se widi tam, no ako imam wyzmovnost da ida kydeto si poiskam, opredeleno nqma da e Paris(alergiqta mi kym choweshkata glupost syshto doprinasq za towa ;) ).

07 ноември, 2008 17:22  
Blogger Eli Bakalova said...

Е, нали се сещаш, че в случая не говорим за Париж като град (сбор от сгради, хора, история, ако щеш), а за Париж като идея? ;)

07 ноември, 2008 18:09  
Anonymous Анонимен said...

Pri men tazi ideq e dosta oporochena(trudno se otdelqm ot predrasydacite si, no ako kato hodish natam me wzemesh za rychen bagav(makar che bih iskal da widq kak moga da mina za takyw :D ) nawqrno shte se otyrwa ot tqh :). Taka che dawaj smelo(az shte sym gotin i nqma da dosavdam(pone do kolkoto e wyzmovno razbira se :) )))

09 ноември, 2008 14:38  

Публикуване на коментар

<< Home