четвъртък, юли 10, 2008

Окончателно

Вече е окончателно - абсолвенти сме. Не, че защитите са минали - мина абсолвентският бал. Досещате се, че бих предпочела да е обратното, но абсолвентските вечери могат да бъдат и повече от една (което, надявам се, няма да се наложи за дипломната защита :)).
Отказах се от първоначалното си намерение да се появя като Одри Хепбърн в началото на "Закуска в "Тифани" - това представяне ще го пазя за друго място. Пък и нямаше гевречета наоколо... Затова, след продължително дефиле пред критичния поглед на майка ми и не особено критичния поглед на баща ми, който повтаряше "Много си хубава, тате", каквото и да пробвах, си сътворих семпъл ансамбъл от любимата ми oh-so-lovely-French-summer-skirt, съвсем обикновена бяла блуза (амин за което, тъй като още по средата на вечерта, една невинна чаша "Кола" завърши живота си върху нея) и високи червени обувки, които, невероятно, но факт, се оказаха хита в покупките от изминалия сезон. Прическата ми, която така старателно подготвях, се развали още преди да стигна факултета, уви, но бързо я прежалих.
Тук е мястото да подчертая, че ако очаквате да танцувате цяла нощ, никога не трябва да излизате с елегантни или красиви обувки. Damn it, обуйте нещо ниско и удобно. Аз, разбира се, съсипах обувките, а те, естествено, отвърнаха на удара, съсипвайки краката ми до степен да прекарам последния половин час на щъркелче около бара и да се чувствам като изправена до стената на лузърите. То, всъщност, "изправена" не е точния глагол, но нейсе.
А купонът може да се обобщи така - текила и осемдесетарска музика със страхотна компания. Ако искате да видите повече - филмчето от вечерта е тук. Спокойно мога да кажа, че като емоция настигна абитурентския бал и се убедихме, че дори и пораснали и малко остарели, акълът ни си е все толкова... малко...

Етикети:

6 Comments:

Blogger Eli Bakalova said...

Хем анонимен, хем само усмивка. Бива ли така? :)

10 юли, 2008 09:50  
Anonymous Анонимен said...

Hmf, che ot koga ne hareswash usmihnati hora?

10 юли, 2008 10:22  
Blogger Eli Bakalova said...

О, еМ... разбра ме!
Поне не си труден за разгадаване, ако не друго. :)

10 юли, 2008 10:49  
Anonymous Анонимен said...

Az sam drug edin usmihnat 4ovek ..ili pone bqh usmihnata,dokato 4etoh istoriqta ti :) I nezavisimo dali 6te prieme6 zabelejkata mi ili ne- az sam dlajna da q dam kato anonimen 4itatel (demek ne mi e rabota,no 6te go kaja :) Spored men ne,4e akalat vi ne se e promenil ot abiturientskiq bal nasam, prosto tekilata si e tekila i na 18 i na 22 godini, efektat ot tekilata-sa6to :)
Posledno- tai kato qvno si zavar6ila- jelaq ti i popaten, i nasre6ten vqtar v jivota ot tuk natatak- ediniqt da ne ti pozvolqva nikoga da spre6 da varvi6 napred, a drugiqt da te kara vinagi da se bori6,za6toto samo borcite stigat varha :)
to4ka

20 юли, 2008 13:29  
Blogger Eli Bakalova said...

Хахаха, ето това е интересно. Познаваме ли се?
Пък за текилата... трябва да подчертая, че в началото на клипчето (кадрите, заснети пред факултета) всички сме съвършено трезви и, въпреки това, принудихме нещастния човечец от охраната да заключи скорострелно вратата, ужасен от проявите ни. Не, не сме хулиганствали, просто бяхме толкова нелепо весели, че пазачът се стресна и реши, че са ни изтървали отнякъде. Което не е лъжа, де...
А текилата беше малко. Мхм. Даже много малко - ама нямаше как да я пропусна в този тъй драматичен текст, разбирате...
Много, много, много благодаря за пожеланията, мило ми става, когато чета, а носталгията почти ме разтресе. Но не - вятърът си знае работата, гаранция.

20 юли, 2008 22:12  
Anonymous Анонимен said...

:)Mislq, 4e ne se poznavame, no svetat e tolkova malak i misalta mi ponqkoga tolkova ograni4ena, 4e znam li ;) Sega seriozno- dopadna mi na4ina, po koito uspokoqva6 kandidat-studentite vav foruma na SU, ta ot tam edin link me dovede i do tova tvoe prostranstvo :)
Vaprosat za tekilata- ti pe4eli6! A i nqma kak ina4e- vse pak si bila v centara na sabitieto :)
...Stiga sam ti se hilila tuka s dvueto4iq i skobi...pokaji se prez nqkoi prozorec i ulovi ne4iq istinska usmivka ;)
to4ka

22 юли, 2008 14:53  

Публикуване на коментар

<< Home