вторник, февруари 22, 2011

Прозрение

Онази вечер гледах "Механикът". Става, дори беше приятен, предвид факта, че говорим за американски екшън, все пак. Малко наивен, с глуповат финал, дето трябваше да ни изненада, ама нещо не можа, обаче - като цяло - гледаем. Особено на кино. Впрочем, събирам кураж за новия филм на братя Коен с Джеф Бриджис в главната роля. Гледам му трейлъра от доста време, ама някак ми идва твърде жесток. Вярно, в Дивия Запад са се пуцали за добро утро, ама нещо емоционалните ми везни не реагират твърде добре на насилието, а в тоя филм изглежда, че ще бъде доста. Може да се огранича само до саундтрака, щото той (и чичо Джеф) биха били причините да го гледам ениуей.

Мисълта ми обаче беше за "Механикът". Имаше един лаф, дето звучи като пълна безмислица, ама ако си в съответния контекст и житейската ти ситуация позволява да го поанализираш отвътре, се оказва, че е - баф, мааму! - отвратително верен.
"Сърцето ти подсказва, че искаш да се върнеш там, където никога не си бил."
Именно. Да видим "е ли възможно това" (както казваше някога Бухчева) и каква би била цената.

Етикети:

3 Comments:

Anonymous Анонимен said...

за готин екшън - Face/Off с Траволта и Никълъс Кейдж. Гледала съм много екшъни, но този ме разби отвсякъде. Толкова фантасмагоричен и весел, с готини актьори, добри диалози и, разбира се, каскади. :)
иначе лично предпочитам екшъни в стил Pulp fiction, Sin city, Machete... свързано ли е с Тарантино и Робърт Родригес, значи забавлението е гарантирано. :)
Както и, естествено, екшън-комедиите с Джеки Чан, Мел Гибсън, Уил Смит... Колко много филми!
поздрави,
Бисер

25 февруари, 2011 23:16  
Blogger Eli Bakalova said...

А, "Лице назаем" е старичък. Гледала съм го, разбира се.
Днес гледах "Без име". Определено ми хареса много повече от "Механикът". По принцип екшънът не е моят жанр, но си има попадения и там.

28 февруари, 2011 02:18  
Anonymous Анонимен said...

"Механикът" си е филм за пуканки и кола."Ранго" ми хареса дсота повече(надявам се да не изоставят идеята за 2 версии на филмите за "малки деца")
Поздрави,
Аз

28 март, 2011 13:22  

Публикуване на коментар

<< Home