четвъртък, юли 17, 2008

Spanish... anyone?

За втори път в живота ми ме е яд, че не знам даден език. Първият път беше, когато научих, че е излязла биографията на Киетил (хубаво, де - Хетил) Андре Аамод. Нея все още я чакам да я преведат на английски, защото не мисля, че ще се справя с норвежкия, уви.
И тия дни много ме е яд. Искам Сафон. Точка. Но не на испански. Само дето ще има да почакам до 2009-2010, за да се сдобия с още 2 негови книги, които да мога да прочета. Че аз за толкова време и испанския мога да го науча!
Честно, вече съм на път, подобно на Жулиан, да почна да паля издателства. Award winning author и... само една книга на английски. А толкова рядко се случва съвременен писател да ми грабне вниманието!
Мрън.

Поздрав за лека нощ след днешния хубав, хубав ден:
Penelope and Julian (линкът е подменен) и Plaza Real.

Етикети:

4 Comments:

Blogger EowynOfRohan said...

Тъй като го гледам, испанският ми се струва ужасно лесен за учене. Разбирам го, без да съм го пипвала някога...
Дерзай :)

21 юли, 2008 23:24  
Blogger Eli Bakalova said...

Gee...
Ти не се броиш. Знаеш френски.
В сравнение с него, сигурно всичко ти изглежда лесно. :)

21 юли, 2008 23:50  
Anonymous Анонимен said...

ъъъ тоя киетил не беше ли състезател по автомобилизъм?

кво му е толкоз интересното в биографията?!?

22 юли, 2008 17:19  
Blogger Eli Bakalova said...

Тц, не е. Скиор е - с най-много медали от световни първенства и олимпийски игри, печели първия си златен медал от Олимпиада едва на 21 години (което го прави рекордьор и в това отношение), като 3 месеца преди Игрите в Албървил, е приет в болница с диагноза мононуклеоза (а само който не е боледувал от това, не знае колко е неприятно). Бил е толкова болен, че отслабнал с 11 кг, хранили са го със системи, не трябвало изобщо да се състезава, но той пътува за Франция, участва и... печели злато в Супер-Джи и бронз в гигантския слалом. След това кариерата му продължава с още 18 медала, последният от които - отново злато - е от игрите в Торино, 14 години по-късно. Отказа се през миналия сезон.
Един от едва петимата скиори, печелили победи във всяка една дисциплина. И, освен всичко, е изключителен човек. Той е един от хората, които доказват, че (почти) нищо не е невъзможно.

22 юли, 2008 18:14  

Публикуване на коментар

<< Home