понеделник, юли 28, 2008

It ain't over till it's over

5.75. Защитих я - достойно, надявам се. И... вече съм бакалавър. Благодаря. Вероятно, след като си почина, ще се чувствам добре.
Няма да изпадам в подробности, понеже искам емоциите от днес да си останат за мене. И само за мене.
Говорихме си за доверие. Имаше общо и с днешния ден. Винаги е приятно да доказваш нещо, когато, естествено, имаш нещо за доказване - колкото и откачено да звучи това. Благодаря за доверието, взаимно е.
Забавно е до каква степен дадени хора могат да завиждат на интелекта на друг човек - не, не говоря за себе си. Та без малко и аз да отнеса негативи от ситуацията. Обаче тандемът сработи - винаги е хубаво, когато функционираш на едни вълни с даден човек, не можете да го отречете.
А лафът: "Та тя имаше правописна грешка!" ще остане в сърцето ми за цял живот - отново с благодарност. И с приятното чувство на удовлетворение, задето не съм се излъгала.

Нали знаете, че има материи, които не задържат петна? Е, точно. Нека злобеят.

Не пиша кодирано. Просто е дълго.

Етикети:

7 Comments:

Blogger Teardrop said...

... a моята асоциация със заглавието беше so Lenny :))

29 юли, 2008 01:46  
Blogger Eli Bakalova said...

Дори не го слушам...
Просто за пръв път след всички заричания, че е окончателно и т.н.т., то наистина свърши.
Ще ни дадат някакви дипломи и толкоз. So I guess it's kind of... over now...

29 юли, 2008 01:59  
Anonymous Анонимен said...

Ami GZ :)

31 юли, 2008 14:15  
Blogger Георги Грънчаров said...

Еееее...5.75 ?!?! Не мога да повярвам, очаквах 7+ :)) Шегувам се, браво на теб, браво!!
Най-важното е, че се измъкна от ФЖМК..Което не значи, че няма някой път да идваш да ни видиш с Боянчо :))) Примерно! Ааа, и да разкажеш за защитата и да дадеш съвети за догодина!

01 август, 2008 09:40  
Blogger Eli Bakalova said...

Ама, Жоро, ти не си ме разбрал... дори и да се "измъкна" за магистратура другаде, се връщам във ФЖМК като докторант и, живот и здраве, преподавател някой ден.
Пък за 7+ ... не съм се надявала, пределно ясно ми е точно на какво дължа тези 0.25.:)

07 август, 2008 12:42  
Anonymous Анонимен said...

Преподавател? Във ФЖМК?!?! Леле мале... Това наричам аз пирон в ковчега... Е, хубаво, дано ти да подобриш малко нещата...там

13 август, 2008 17:11  
Blogger Eli Bakalova said...

Жоро, всеки си бяга своето бягане, нали знаеш... аз не съм видяла (почти) нищо лошо във ФЖМК. А дори и да е имало неприятни моменти, приятните са ги заличили - пък и не всичко в живота е розово.
Вярвам в себе си. И вярвам, че ще си заслужава да опитам. Тези две предпоставки са ми достатъчни. :)

Не всичко е черно, Жоруел.

15 август, 2008 00:19  

Публикуване на коментар

<< Home