вторник, март 11, 2008

Финландски кавъри (нееее, не е метъл)

Изкушавам се да направя категория "Глупости", за да съм сигурна, че този постинг ще е на мястото си. Опасявам се обаче, че ще се наложи да прехвърля и половината невчесани мисли и среднощни будувания в новата категория, ето защо ще се въздържа от подобни нововъведения.
Принципно, няма сила, която да ме накара да гледам "Шоуто на Канала" (не, дори и заради Вяра Коларова не бих го гледала). Онази вечер обаче просканирах и хванах някакво странно караоке с твърде непознати думички, които неуморно бръмкаха по екрана върху песента на Марая Кери "I Can't Live". Казано накратко, песента бе кръстена "Кенли либу дибу даут ю" (или нещо, близко до това - вярвам, разбирате затрудненията, които срещам при изписването на заглавието).
Че беше глупава, глупава беше. Даже много. Обаче ме подсети за една друга, съвсем сериозна версия на тази песен. На фински. Мда. Бас ловя, че не сте я чували. Е, заповядайте. Поне е по-смислена. А и аз си я харесвам.
И, така и така съм отворила цял постинг за един финландски кавър, нека поне не остава самотен. Предполагали ли сте за съществуването на такава версия на "Dragostea din tei" - песен, която ми покъса и ми покъса нервите едно лято. А баща ми пее фалшиво, ще знаете...
И Boney M обичам... Frederik посегна и на техния "Daddy Cool", макар и не толкова успешно, колкото се справи с "Rasputin". Уви, не мога да ви предложа песента на Tom Jones "Sexbomb" на фински... пак е дело на Frederik и се казва "Seksipommi".
Нищо не е пощадил тоя човек, даже и патешкия танц - сещате се: "Пате може да брои със затворени очи...". Ако не му се радвах толкова много и ако не беше сред най-милите ми спомени от Финландия, направо щях да му се разсърдя.

Етикети:

1 Comments:

Blogger Eli Bakalova said...

Сори, че ще открадна част от комуникацията между Мила и Ники, но не мога да не възкликна "Ах, леле, Стефане!"
Пак съм назад с информацията. Едва вчера разбрах как се е родила тази песен, а днес я чух в "оригинал". Не е истина.
Онова, което мислех за не особено оригинална идея за скеч/песен или нещо подобно, се оказа пример от "живия живот". Просто е трудно за вярване - шестте кокошки миналата година ги преживях по-лесно. А днес всички около мен припяват "Кен лиииии, ту либу дибу даут ююююю"...

13 март, 2008 23:37  

Публикуване на коментар

<< Home