вторник, февруари 26, 2008

Едно тестче

Приемете го като експеримент :) С голяма част от вас се познаваме (с някои - от доста дълго време), с друга - не, но пък можете да си представите що за идиот би си споделял неволите с потрошените матраци онлайн. Та, мисълта ми бе, че ако смятате, че имате някаква представа за мен, ще ми бъде интересно да видя резултатите ви от този тест.
Ще бъде весело и, повярвайте ми, напълно неангажиращо.
А, да, и още нещо - чувствайте се свободни да запазите анонимността си с произволни комбинации, обаче... наистина ми се ще да видя кой докъде е стигнал - така или иначе, не виждам сбърканите въпроси, а само крайният процент верни отговори. Разбирате ме...
Е... доскоро. И се радвайте на хубавото време.

Етикети:

6 Comments:

Anonymous Анонимен said...

аз съм dsada или нещо такова :)

26 февруари, 2008 23:43  
Blogger Eli Bakalova said...

Май това текстче за тестчето ще го оставя само ден-два и ще го трия. Резултатите са ми ясни вече, близки до очакваното.
Въпреки всичко, ще изчакам, за да отчета някакво натрупване. Просто въпросите трябваше да са други - от четящите тук, само 3-ма души могат реално да ЗНАЯТ отговорите на повече от половината въпроси.
Ама пък ми беше забавно, докато ги мислех.
Ники, Нуша, мерси, че се включихте в експеримента. :)

27 февруари, 2008 00:02  
Blogger Мила said...

40 :)

27 февруари, 2008 14:28  
Blogger nousha said...

Моля :) Предполагах, че обичаш слънчогледи, и уцелих. Уцелих ти годините и отговора на първия въпрос - опитах се да предположа просто. Мисля обаче, че на всичко останало се провалих :) (не помня дали уцелих родния ти град само)

27 февруари, 2008 22:21  
Blogger Eli Bakalova said...

Ами то и аз пробвах теста на Мила, изкарах 30%. Така че вероятно 30-50% е реалистичната цел, когато познаваш човека отскоро и предимно виртуално.
Иначе съм сигурна, че Петя и еМ биха изкарали по над 60%. За Петя дори смело бих казала, че ще мине и 80%, ама си е друго, когато познаваш някой от, има-няма, 20 години.
Разбира се, зависи от въпросите. Ако бях питала за любим преподавател във ФЖМК, примерно, Мила нямаше да се затрудни. Ама за основното училище... хехе...

27 февруари, 2008 22:41  
Anonymous Анонимен said...

:D
Nadcenqwash me, sbyrkah lubimo m. ime :D(hem si mi go kazwala, i godinite :D(trygnah da wadq 1 ot moite ama neshto se opletoh :D ))
Inache si poznala za P-to ;), be myka, kakwo da ti kava :)

03 март, 2008 10:59  

Публикуване на коментар

<< Home