понеделник, февруари 11, 2008

'Арна работа

Ей, много нерви, много нещо, обаче си заслужаваха. Поне засега. Не мога да повярвам, че се хваля за оценка в блога си, но ви е бедна фантазията какъв ужас изпитвам от букви, които не образуват дума (знам, еМ, знам...). А като прибавите и цифри, мога спокойно да изпадна в заблуждението, че гледам нещо, написано на странен шрифт, на който не мога да му уцеля encoding-a. Че ме и изпитват на него.
Казано накратко, имам 5 по статистика. Направо нереално готино. Приключих с третата сесия в социологията, имам още един изпит, в подготовката за който съм много behind schedule, оообаче пък тая вечер ще има live chat с един от любимите ми биатлонисти, Максим Чудов, който си оправда името, спечелвайки титла и сребро в първите 2 дисциплини на световното първенство. И пак толкоз ще се учи... Ама сега ми е толкова щастливо-гордо-емоционално-надрусано, че ще си доставя удоволствието да го питам дали някой му е казвал колко прилича на Олег Меншиков.
Та такива работи.
Сега слушам поне за седми път "Breakfast at "Tiffany's" (Сава, поздрав!), за да си промия съзнанието, защото, незнайно по каква причина, днес цял ден саундтрака на съществото ми е "Careless Whisper" - ама цял ден, честно. Ходя и си припявам "I'm never gonna dance again, guilty feet have got no rhythm though - it's easy to pretend, I know you're not a fool. Should've known better than to cheat a friend and waste the chance that I've been given, so I'm never gonna dance again the way I danced with you..."
Цял ден. Идеше ми да си изтръгна мозъка направо. Дават ми теста по статистика, пея си, излизам - пея си. На спирката на "Плиска" хората се обръщат след мен, защото си пея. Побърках се.
Тая вечер, освен с Макс, съм си била среща и с моята муза, та дано се вдъхновя да напиша текста за Боро, че трябва да го пращам. Но, както е казал поетът, всяко нещо с времето си... а както е казал Дачко от "Аламинут":"Спокойно, Пепи. Пепи, спокойно..." (1:36)

Етикети:

14 Comments:

Blogger Мила said...

Ели, честито... при мен 2 more to go, ама не знам нито една оценка!
BTW, аз загрявам за Остава утре и всъщност също не уча,... мАй всички сме така :)

11 февруари, 2008 20:44  
Blogger Unknown said...

аз съм Пепи...
:)

мерси за поздрава.

аз пък се моля да ми излезе ППУ-то в сряда, за да мога да отида на лайв на Уикеда(=

11 февруари, 2008 21:58  
Blogger Eli Bakalova said...

Мила, не е приятно да не си знаеш оценките... познато ми е. Но тая сесия всичките ни оценки излизат в деня на изпита, чак да не повярва човек. Само последната ще се позабави, но то там ще се лее кръв и без това.
Да се поФалиш, като излязат оценките - ще има с какво, сигурна съм.
Сава, не ти ли се свършиха изпитите, бре, душко... нали само един беше останал? Каквото и да е положението, Уикеда не трябва да ти мърда - к' ти пука за оценки? Както казва един приятел много често - к'во му плашиш?

11 февруари, 2008 22:15  
Blogger Unknown said...

аз не му плаша, ама няма кой да ми плати пиенето и купоните ако не съм минал.

неделният излиза след сряда. ако излезе в сряда и съм минал- обещавам да се кача на бара в "Тукан"-а и да крещя "ТИН- ТЯ- ВА"(така или иначе го правя, ама...звучи готино като обещавам^^)

11 февруари, 2008 22:56  
Blogger Eli Bakalova said...

Хм. Ти да не си още на купонна система - паричка срещу шестичка? Много соц, модернизирай малко мисленето на вашите, иначе те чака зор... Лично мнение, де.
Нали знаеш, че "Тинтява" се казва сладкарницата, станала популярна в "Момчето си отива"? Не че има връзка - просто ми става мило, като чуя "Тинтява" във всякакъв контекст.
И... малка вметка - в първи курс един колега-македонец беше обещал, че ако мине социологията, ще пикае през прозореца на общежитието си. Взе я със 6...

11 февруари, 2008 23:10  
Blogger Teardrop said...

О! Още изпитни отзиви:) Имам само един , един ,едииииин ...
Ели, случайно мернах един афиш за "С любовта шега не бива" , но поставен от Съни Сънински - много се учудих :), с различен актьорски състав, Асен Блатечки го изписват на челни позиции- ще го гледам, докато съм още на родна почва в "Гео Милев" на 13ти.
И така ... и аз малко го скатах последния изпит, дано не ми го върне в петък .

12 февруари, 2008 00:32  
Blogger Eli Bakalova said...

За "С любовта..." - Сис, не съм го гледала, но, казват, било добро. Пелтечки не ми е любимец - гледам, нещо го изкарват секссимвол, но, да си призная, съм го гледала само в телевизионните му изяви. Ще трябва да поправя този пропуск, та да не се изказвам така неподготвена. :)
Ще разчитам да се похвалиш и за спектакъла, и за изпита. Пък Акулката нали ти каза, че ще се водим дружно на "Тестостерон" през март? ;) Ако не е, да знаеш...
Ох, отивам да уча, че в четвъртък ще настане боят. ;)

12 февруари, 2008 10:04  
Anonymous Анонимен said...

хъх, интересното е, че точно вчера зачетох "Закуска в Тифани"..

Поздрав ;)

12 февруари, 2008 18:55  
Blogger Unknown said...

ного соц, модернизирай малко мисленето на вашите, иначе те чака зор... Лично мнение, де.

предпочитам да бачкам. мразя да се моля.

Тинтява 6 е новата песен на Уикеда(=
а Момчето си отива, ако не го бях гледал в 12ти клас, едва ли щях да го оценя подобаващо...

12 февруари, 2008 19:14  
Blogger Eli Bakalova said...

Ама книжката е страхотна - Холи Гоулайтли е нещо уникално. Ако имаш време, като ти свършат изпитите, си дръпни и филма - с Одри Хепбърн. Просто феноменална, точно такава си я представях, докато четях. А котаракът е прекрасен дебелак :)
И, каквото и да казва Сава, Капоти си е Капоти - без значение дали пише хладнокръвно (:)) за убийства, дали разказва за лятното пътуване по моста, или за ефирната, неуловима Холи, която те буди сутрин, за да й отключиш. И ти никога не можеш да й се разсърдиш, защото тя е толкова прекрасна...
Хубав избор, Ники!

12 февруари, 2008 19:15  
Blogger Eli Bakalova said...

Сава, никой не казва да се молиш - просто ако ще ти дават пари, защо трябва да е срещу оценки? Де да знам, просто на мен никога не ми се е случвало... Вероятно защото щях да разоря тотално нашите.
Тая практика винаги ми е била странна. Ако не съм те разбрала правилно, извинявай - просто ми се стори, че казваш, че ако не си минал изпита, няма да бъдеш "спонсориран". И така...

12 февруари, 2008 19:18  
Anonymous Анонимен said...

хъхъ още по-интересно е, че малко преди да ми отговориш, си дръпнах филма хехе ;)

12 февруари, 2008 19:41  
Blogger Eli Bakalova said...

Хаха, ако не ставаше дума за нещо така прозаично, щях да си помисля, че ситуацията е леко eerie.
Ех... Май след мисис Ърлин ("Една добра жена"), Холи ми е любимата "филмова" жена.
Даваш ми добра идея - ще си го изгледам в четвъртък следобед отново, с надеждата да не ме депресира, каквото свойство има понякога.

12 февруари, 2008 19:49  
Anonymous Анонимен said...

Хоф-хоф-хоф страшничко, нали?! :D иначер книжката е много хубава и създава един наистина различен образ :)

14 февруари, 2008 11:11  

Публикуване на коментар

<< Home