вторник, февруари 19, 2008

Paperboy

Тия дни не съм добре с нервите. Или поне така ми се струва - разхлопа ми се сърцето на трилър на "Hallmark", разревах се на друг техен филм, изобщо - цъфнала съм и съм вързала. И само си повтарям, че няма лошо в това да си чувствителен, особено следсесийно. Обаче най-готиното в тая ситуация е, че цветовете почнаха да се връщат.
Препрочитам си блогове на съученици. Почти се разхлипвам на един и издивявам от яд, че така се случи с животите ни - и на двамата. Ама не ни е виновен животът - ние допуснахме да се отдалечим един от друг и заради това ме е яд още повече. Предполагам, че тук е мястото да махна с ръка и да кажа c'est la vie, но някакси усещам, че няма да го направя. Искам евтин ром и Дълга пейка :). И да е топло.
Добре обаче, че си озаглавявам бръщолевиците - иначе досега да съм забравила за какво щях да ви разказвам.
Днес видях човек, когото мислех, че повече никога няма да видя - момчето, което продаваше вестници до нас и на което не можех да не махна, без значение дали отивах до ФЖМК, ФФ или просто до магазина. "Здравей - Здрасти" и толкоз.
И един ден, миналата година, той изчезна - ден, два, три, седмица... едно русоляво хилаво девойче зае неговото място. Уби ми кефа от това да си давам парите за билетчета и се принудих да си взема карта. Шегувам се, ходя пеш. Но схванахте смисъла.
И днес, когато все пак се засилих да си купувам билетче (студено си беше, няма спор) на спирката на "Плиска"... да, той беше. Кръстила съм си го Иван. Не знам защо. Няма и да го питам за истинското му име. По усмивката видях, че и той ме позна.
Толкова, толкова странно усещане - нищо странно, всъщност. Просто среща със стар приятел, чието име дори не зная. И изведнъж става малко по-слънчево и топло.

Етикети:

5 Comments:

Blogger Unknown said...

искам да се запознаем преди да замина.(=

заминавам на първи.

кога ще си в софия и ще ти е удобно за коктейли?:)

19 февруари, 2008 19:43  
Blogger Eli Bakalova said...

Брей. Къде заминаваш? Ммм, прощавай за любопитството. Принципно събота/неделя съм ОК (даже не се налага да си проверявам тефтерчето), само чакам инфо от една колежка (една колега, да, ама звучи много грозно), защото тръТнем в очакване кога ще се празнува рожденият й ден.
Ще знам или утре, или в четвъртък и ще пиша.
Не съм интересна.

19 февруари, 2008 20:39  
Anonymous Анонимен said...

Heh Els, i dwamata znaem che teftercheto ti e elektronno, tyj kato nqma hartieno tefterche koeto da pobere tolkowa informaciq(nezawisimo ot shrifta, w sluchaj che seyberesh ws. na hartiq to shte prestane da e tefterche ;) )

19 февруари, 2008 21:02  
Blogger Unknown said...

ми...аз засега планирам да отида в Търново в събота и да се върна в София в Неделя. Което означава, че по план ще мога да обикалям клубове в Неделя вечер.

иначе...драсни ред-два, за да съм наясно.


а на първи летя за Токио

19 февруари, 2008 21:06  
Blogger Eli Bakalova said...

Сава, ще се разберем.
еМ, ... радвам ти се. Тефтерчето вече издъхва, горкото. Познаваме се, де... няма смисъл да ти обяснявам.

19 февруари, 2008 22:02  

Публикуване на коментар

<< Home