петък, февруари 08, 2008

Искам

Искам цялата тая сесия да е зад гърба ми. Който ми каза някога, че четвърти курс е лесен, ми подложи бананова кора. Или динена. Абе, неприятно ме избудалка, при всички положения.
Искам вече да не се налага да уча, да не си почивам от историята на Балканите със статистика и от статистиката с история на Балканите. Искам да не сънувам Енвер Ходжа.
Искам да не ми пука (впрочем, това е лесно осъществимо - колкото повече време минава, толкова по-малко се впрягам за крайния резултат).
Искам и на Станимир Гъмов да му зараснат бойните рани, получени от зъболекарското племе, бързо и без усложнения. :) Искаше ми се да ходя на театър, но предвид обстоятелствата, е разбираемо, че спектакълът се отложи.
Искам да пожелая на Боран Хаджиев, който днес има рожден ден, да е много щастлив, да бъде смел и да работи с вяра.
Искам най-сетне да изляза навън като бял човек. Искам да махам крачоли из "Заимов".
Искам слънце.
И искам филмът пак да стане цветен.

Етикети:

5 Comments:

Anonymous Анонимен said...

и аз искам бира в борисова, ама нямааааа:/

09 февруари, 2008 19:36  
Blogger Eli Bakalova said...

Студено, бе, Сава, студено... Не си го представям. Но схващам идеята ти, да. Съгласна съм.
Абе... искам да ми е леко и хубаво и, наистина, цветно. И много ме е яд, че изборът е мой и всичко зависи от мен, а взетото решение нещо ме гнети. Дано поне има смисъл.
Но нищо. 14-ти е близо. :)

09 февруари, 2008 21:14  
Blogger Unknown said...

14ти последен изпит?
баси гадорията.

09 февруари, 2008 21:27  
Blogger Eli Bakalova said...

Всъщност, 15-ти. Но на 14-ти е Изпитът.
Стига бе, идеята ми не беше да мрънкам. Пък то какво излезе...
* Впрочем, благодаря за съпричастността - оценявам я.

09 февруари, 2008 22:09  
Blogger Unknown said...

я си мрънкай спокойно. тамън и аз ще мога(=

09 февруари, 2008 22:21  

Публикуване на коментар

<< Home