четвъртък, януари 24, 2008

Пълно потапяне

Не, не, не е Васко Василев. Единственото, което го издига над "Бонд" в очите ми е, че той май все пак може да свири. :)
Просто от днес ловният сезон е официално открит, гонките почнаха, първата дори приключи повече от успешно. Утре продължаваме с още 3. Мда.
Та така - потапям се (на)пълно в сесията - къде доброволно, къде не... И имам чудни нови обувки, които ме чакаха повече от седмица, толкова безсрамно намалени, та чак не мога да повярвам, че в момента ме гледат от кутията. *Фук, фук, фук*
***
Отпивам глътка сладък вермут. Nina Simone е нещо извънземно. Обичам гласа й и топлата депресивност, която извира от него, по-сладка от вермут. Прекрасна е.
***

Искам слънчогледи. Обичам ги толкова, колкото обичам и Nina. Може би дори повече. Носят слънце.

Етикети:

4 Comments:

Blogger Мила said...

И аз обичам слънчогледи :) Един път се загубих в една слънчогледова нива :-D

24 януари, 2008 23:42  
Blogger Eli Bakalova said...

Аз само съм си мечтала за това. Но наистина са прекрасни - и много се дразня, когато някой ме пита кое ми е любимото цвете и аз отвърна: "слънчоглед", той да ми казва: "Да бе, да. Кажи сериозно!"
Е!

25 януари, 2008 09:09  
Anonymous Анонимен said...

Слънчогледите са хубаво, но са малко "диви"... :))))

26 януари, 2008 00:02  
Blogger Eli Bakalova said...

Аз не съм питомна.
Това, че някои се опитват да ме опитомяват, както са култивирали слънчогледите, си е техен проблем. Не се впечатлявам от такива глупости. :)
Как мина ИБЖ-то?

26 януари, 2008 00:06  

Публикуване на коментар

<< Home