понеделник, януари 28, 2008

Малко красота

Ами не, не може само изпити... Днес, след изпита по социология на личността (имам 6, впрочем, ама тя и курсовата ми работа за кукления театър си беше хубава) се заговорихме за „типа” мъже, които харесваме – то не бяха Бекъм, Клуни, Джъд Лоу, Джони Деп и разни други, дето на тепсия да ми ги дават, няма да им се зарадвам. Честно и с ръка на сърцето ви го заявявам.
Тъй като ставаше дума само за външен вид, аз, разбира се, не можах да опиша нищо конкретно и, давайки примери, се оказа, че въпросните мъже всъщност нямат нищо общо помежду си. Освен факта, че ги намирам за красиви. Та ми мина през ума да ги споделя и с вас. 5 от 6-те най-красиви популярни мъже, за които се сещам в момента (шестия няма да го кажа, защото искам да си остане неизвестен в България – иначе ще има масова прехласвация, която винаги ми е изглеждала много нелепо. Но винаги съм се чудила дали не му пари – носи толкова слънце в очите си!). Как да не ги похвали човек!
Но! Да си дойдем на думата. Редът е доста произволен.
- Олег Меншиков

- Винсънт Д’Онофрио в „LOCI” (гледам го откак го дават по Hallmark, направо е станал като член от семейството :)). Не знам друг да го харесва, ама нали все другите на обратно, а аз наопаки... Шегувам се. Много ме радва.


- Хийт Леджър в „10 неща, които мразя у теб” и „Като рицарите”. Много, много жалко...

- (една изненада за онези, които ме познават): Брус Уилис в „Съдружници по неволя”.Изключителен образ. Мнооого, много отдавна. Ох, а Сибил Шепърд колко е прекрасна...
На снимките не се вижда какво имам предвид
- Отдавна ли казах? Този не е изненада за никого – Филип Трифонов. Преди 30-35 години. Не че сега не е готин. Просто има по-малко коса и повече разбити илюзии. Пускала съм клипче точно преди Нова година, само със снимки не става :)

Е... това са. Ако откриете нещо общо между тях, ми кажете, че да знам какви мъже харесвам. От всички, участвали в онзи разговор, май само аз си нямах „тип”. Аман от рамки вече.
*Впрочем, като гледам снимките сега, се сещам, че май единственото общо е, че имат трапчинки/бръчици на бузите, като се усмихнат. Шестият – и той. Хм.

Етикети: