четвъртък, декември 20, 2007

*(поради)*(липса)*(на)*(думи)

Не мога да повярвам. Направили са я на филм. Излиза утре. Няма да го гледам - и трейлърът ми стига, за да установя желанието на режисьора да сътвори една позитивна и много забавна коледна история, с която да повярваме в доброто и в нетленността на чувствата. Благодаря, казвам. Този филм трябва да се прави само от някой, който знае за какво става въпрос, а не от продуцента на "Дяволът носи Прада". Но книгата бе прекрасна - колкото и да бяха замъглени очите и съзнанието ми, докато я четях, не мога да отрека чисто "терапевтичния" й ефект.

И пак ревнах. Чаят с коняк от онзи ден си иска своето - би било странно, ако се беше разминало просто така.
Стига си мрънкала. Никой не желае да те слуша.

Етикети:

2 Comments:

Blogger Teardrop said...

О!
Гледах trailer-а - заинтригува ме ... очаква ли се скоро по кината ?!
Може би ще закъснее за празниците :)

22 декември, 2007 04:43  
Blogger Eli Bakalova said...

Е, че Love Actually тук го пуснаха следващото лято, ако не се лъжа - аз го гледах в края на ноември/началото на декември, когато излезе по кината в САЩ - вива Интернет! Евива!
Но тоя филм... ще бъде слаб. Сигурна съм. Като го гледаш, ще разкажеш - другото, което знам е, че сюжетът със сигурност ще те впечатли.
Яд ме е. Много ме е яд, че и на тази книга посегнаха с мръсни ръце. Това е.

22 декември, 2007 10:29  

Публикуване на коментар

<< Home