петък, май 18, 2012

Чай за невроза

Скоро не съм писала - ама не защото няма какво (помня си обещанията от по-рано), ами просто ситуацията е... както казва един приятел на баща ми: "Да си е*е мишка ухото."  Някак трябва да издрапам до средата на юни, след което ще почнат други драми от разнообразно естество и пак сътресения и нерви, ама поне ще има малко почивка между двете полувремена.
А дотогава - един лаф, който Недсъна ми каза, когато се видяхме последно и който днес ме накара да се захиля (при все абсурдността на ситуацията). Таааа, да. Каза ми: "Споко, Роки!", ама така, както само той може да го каже. Разбира се, нямаше предвид мен, защото за пръв път не ми се влизаше в подробности относно драмите около мен (установих, че като споделя, не ми става по-малко мрънкащо, само натоварвам и ангажирам хората около мен, та за сефте, ама май наистина за сефте, му спестих терзанията си, поне докато не минат), обаче пък е готина мантра.
Ще гледам да видя и "Зигфрид", ама не знам кога ще успея и дали изобщо ще стане (а имам и изисквания относно конкретен състав, който искам да чуя). Така че тогава със сигурност ще пиша, че много се събра за разправяне.
Та така.
"Споко, Роки!"

Етикети:

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Елс,
Ако ходиш на "Зигфрид" след премиерата, драсни някой ред(ако може по пощенски гълъб, знаеш че тези гадини са ми слабост, въпреки цялото цвъкане, което ги съпровожда :) ).
Поздрави,
Аз.

22 май, 2012 09:21  
Blogger Eli Bakalova said...

Ще ходя, ама още не знам на коя дата. Вероятно ще е 3-ти юни, но още чакам разни информатори за разни доклади по темата, та тогава ще реша.
:)

23 май, 2012 14:41  

Публикуване на коментар

<< Home