сряда, януари 23, 2008

Още една австралийска икона

И той си отиде. Вчера, в апартамента си в Ню Йорк, е бил намерен мъртъв Хийт Леджър. По първоначални данни, причина за смъртта на 28-годишния актьор е свръхдоза сънотворни. Повече не се знае. А аз и не искам да знам, защото случилото се е факт, който не може да се промени.
След Стийв Ъруин, дойде ред и на Хийт - поредната австралийска икона, която си отиде. Миналата неделя гледах отново "10 неща, които мразя у теб" и обяснявах на майка ми, че Хийт е един от най-красивите мъже, които съм виждала - особено по онова време.
Абе... какво да ви кажа... тегаво ми е. Не ми се пише повече.
"10 неща, които мразя у теб" и още малко от същия филм.
"Като рицарите"
"Планината Броукбак"
"Казанова"
Heath Ledger

4 Comments:

Blogger nousha said...

О, не, не, не, не...
Научавам за това от този пост. Не мога да повярвам, един от любимите ми актьори, направо ми се плаче... Как може...

23 януари, 2008 22:46  
Blogger Eli Bakalova said...

Съжалявам, че го научи от мен - бих предпочела да не е така.
Един наистина прекрасен актьор, красив мъж и...
Много, много тъжно.
Впрочем, на мен винаги ми е изглеждал по-възрастен от тия 28 години - струва ми се, че филми като "A Knight's Tale" и "Sin Eater", например, излязоха преди векове, а в "Планината Броукбек" изглеждаше толкова зрял и възрастен... Едва сега осъзнавам, че е бил едва 6 години по-голям от мен.
Чудя се как и дали ще изгледам последния му филм, когато излезе. Май ще предпочета да си остана със спомените от 3-те ми любими заглавия с негово участие - "10 неща...", "Планината Броукбек" и "Като рицарите" (последният от които, честно казано, харесах само и единствено заради Хийт, Руфъс Сюъл и музиката на Queen :D).

23 януари, 2008 23:15  
Blogger Teardrop said...

О ... Днес още сутринта се информирах за това - пак из блог-пространствата се изписваше, ама чак не ми се вярва.
А за "Като рицарите" - винаги е бил от онези нищо-главозамайващо-филми, които са усмихвали деня ми безподобно слънчево!
Да, не подозирах, че е на 28 ... Тъжно е.

24 януари, 2008 02:03  
Anonymous Анонимен said...

мн красив, а и обожавам "като рицарите" :(

25 януари, 2008 22:41  

Публикуване на коментар

<< Home