сряда, ноември 14, 2007

За събота!

В името на изкуството и доброто прекарване, ще заора (най-сетне) малко и в организационни въпроси (знам, че е рано, но утре от входната врата вероятно ще се метна директно в леглото (прибирам се от лекции в 21.30), при това с напълно сънувателна цел - естествено, първо ще проверя за наличието на грахови зърна под матрака, че напоследък много ме тормозят...).
В събота, 16.30 часа, в салона на СКТ (ЦКТ) на "Гурко" ще се играе "Ние, врабчетата" на Йордан Радичков. Режисьор е Катя Петрова, а актьорският състав предвещава само приятни емоции в големи количества: Дорияна Гълъбова, Мариета Петрова, Мая Бежанска, Румен Гаванозов, Румен Угрински, Станимир Гъмов / Иван Христов.
Не съм гледала спектакъла, така че не мога да обещая качество. Имената на актьорите и текстът на Радичков обаче са достатъчен гарант, ето защо си позволявам да ви поканя. Билетите са по 3/4 лв.
И, освен това, моля девойките и младежите, които се готвеха да щурмуват Т199 в събота вечерта, да потвърдят присъствието си чрез познатите и утвърдени начини за комуникация с мен, за да се подготвя психически, а и за да се разберем за евентуална среща (моето предложение е 19.10 пред Т199. За онези, които не са ме виждали, смятам, че няма нужда да нося горящ брой на "Отечествен фронт" - шалът-пиано ме отличава достатъчно добре. Носете студентски книжки, билетите за "хубавите места" са по 11/12.80 лв за студенти).

7 Comments:

Blogger Teardrop said...

Супееееееееер! :)
Мислих да те издирвам по организационните въпроси в ЛС ...
Та...

Аз и Ирина сме сигурни! + евентуално Георги (Смоуки от форума на уни:) - прояви интерес, ще се чуем и ще се доуточним. Съществува вероятност да си взема още персон - персон и половина (две девойки т.е. :) - ох... ама те са под условие ... все още.
Това за 19:1о звучи доста добре.
Да се оглеждам значи за шал на пиано :) ... Аз съм с дъъъъълго светло бежово ( цвят шампанско му викат) яке :) ...
До събота!

15 ноември, 2007 02:15  
Blogger Eli Bakalova said...

Еха, че вие бая "агитка" сте спретнали... Нали знаеш какво казва Мечо Пух? ;)
Но! Като гледам какви хвалби са паднали по адрес на "С любовта шега не бива", да предупредя - не тръгвайте с големите кошници с очаквания. Аз, всъщност, затова харесвам толкова много Съни Сънински (за ужас на големите "разбирачи") - той прави спектакли, които да усмихнат почти всекиго, без да го натоварват прекалено - забавни, несложни, без абсолютно никакви претенции и психологизми и, същевременно, с ужасно много смисъл. Прекрасното при него е, че той този смисъл не ти го натрапва и ако искаш само да се забавляваш на неговите спектакли, е съвсем възможно да го сториш.
С тази уговорка - ще се радвам да се видим :) Колкото повече...

(И, съответно, пак обърках нещо и си изтрих първия коментар :D)

15 ноември, 2007 08:24  
Blogger Teardrop said...

Този коментар бе премахнат от автора.

15 ноември, 2007 15:26  
Blogger Teardrop said...

:) Ама аз никога нямам конкретни очаквания ... В случая, за Шекспир - просто предположих, че ще бъде забавано ;)

Да, " С любовта шега не бива" ми хареса ... беше лееееко натоварващо и по-тежичко, но понякога съм с подобна нагласа ...

Вероятността да не ми се оправдаят някакви очаквания е нулева , защото отивам с много неопределен ентусиазъм и ... формирам впечатления на момента :) ...
А и като лаик в областта на театъра (т.е. - обичам да ходя на разнообразни пиеси... без да съм особено компетентна) - винаги съм позитивно настроена да открия нещо "докосващо" в представлението, ако е и "усмихващо" - още по-добре;)
И аз ще се радвам да се видим там, за другите "условни" от агитката - остава да разпространя часа на срещата...

15 ноември, 2007 15:28  
Blogger Eli Bakalova said...

Добре! Значи, последно, хората, които потвърдиха (по един или друг начин) за утре, са:
1. За Врабчовците - Петко и, евентуално Петя (ако не дойде, ще ни отсрамва в агитката на националите) - среща в 16.00 на Попа. Чакаме до 16.10.
2. За Шекспир - Тиъдроп, Акулката (Смоуки и девойките - под въпрос), Златьо и ко. (ко.-то е в неизвестен състав). Дано не съм пропуснала някой. Среща - 19.10 пред 199. Аз ще съм с дълго кожено яке с огромна яка и с шал - пиано. Дълга, светлокестенява коса, цайси. Търсете ме, шансът аз да ви позная е минимален. Пък и снимки сте виждали тук.
Впрочем, Златен се обади днес и каза, че е минал през касата на 199, откъдето са му казали, че има билети само от 16 лв, което значи, че с намалението за студенти, цената ще е 12.80. Разчитах, че ще има и на 2ри ред, но явно нямаме късмет. Пак повтарям, носете си книжки (студентски, не шофьорски или жълти, при все, че аз имам и 3те - от някои, даже повече от една).
Тъй. Палачинките се отлагат за (вероятно) другата седмица, но за това - като му дойде времето.
И последно - ще си правя театрален уикенд - утре ще ходя и на "Франклин", но искам да го видя първа, преди да заведа когото и да е, понеже си е куклен театър колкото щеш и не знам дали ще ви се понрави.
Там играе адашката (това е специално за Петя, ако чете): "Казаха ми в Горна баня, 'фъркам... Напразно си 'фъркала, аз ще се бия... Райно, Райно, Райно, ти ще ме опозориш/ В черната джамия, някого от вас..." не съм я виждала от хиляда години - от времето, когато и Велизар, и Веско Савов бяха сред нас и когато имах съвсем различно битие... айде, че пак стана тъжно, а този уикенд ще бъде весел. Ей така.

16 ноември, 2007 22:48  
Blogger Teardrop said...

Хм ... аз потвърждавам за себе си и "Шекспир" :) .
Притесняват ме все пак цените - някои хора изразиха смущения от финансов характер , но ще ъпдейтна информацията ... Една колежка прояви ентусиазъм :) ...
Да - разгледах снимките ти тук - ще бъдеш разконспирирана усщешно ;)!
До скоро !

17 ноември, 2007 04:29  
Blogger Eli Bakalova said...

Само да кажа за цените - аз затова ги изписвам така очебийно и на толкова места. И също се възмущавам, ама си оставам само с възмущението.
Кофтито е, че Т199 знаят, че вадят най-добрата и оборотна продукция в момента (макар че и МГТ не си поплюват изобщо, например) и, следователно, надуват цените колкото си искат. Тази политика беше в основата на недоволството ми от Валентин Стойчев (Бог да го прости), но явно причината не е била (само) в неговото управление.
Пък и залата им е малка, и като не могат да си избият парите от количество зрители, явно залагат на количество пари, получени от зрител. Уви, факт.

17 ноември, 2007 08:26  

Публикуване на коментар

<< Home