петък, октомври 19, 2007

Романтико-ръжено

Слушай, в цъфнал'тъ ръж веднага
да земиш ти да съ явиш.
Чи като 'фана 'тъ пупържам,
вярвам, много шъ съ възмутиш.

Ам'чи писна ми, байгън, бе, честно!
Дека си сига?
Да знайш, че мене 'ич ни мий лесно -
ни ям, чи даже и ни спя.

Затуй си фащай дърмите и идвай,
да'н зема аз да дойда окол' теб;
със влака бърз йощ днес пристигай,
пари ти пращам за билет.

Ни ми съ пръй на шушумига -
разсеян, работлив, зает.
Чи Ганчу 'зе да ми намига,
'ма язе гу ни щъ - сърце той няма на пует.

Затуй ти казвам - 'фащай влака,
страната прекоси.
Във цъфнал'та ръж тъ чакам -
ела мъ намери.

(Вдъхновено от Калина)

Етикети:

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Предлагам да проучиш вдъхновено донякъде и от Калина творчество на бай Ангел:
http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%C0%ED%E3%E0%F0&tab=2

Аз лично съм голям негов фен :)

20 октомври, 2007 13:14  
Blogger Eli Bakalova said...

Ха, това е весело. Обаче Калина по ме кефи... при все, че едва ли ще експериментирам повече в този жанр. Някакси ме "напъна" ей така, за майтапа.
Но Калина ме радва безмерно.

20 октомври, 2007 16:58  

Публикуване на коментар

<< Home