вторник, октомври 16, 2007

Аз да се похваля

Мне, не съм ходила на нови спектакли, така че няма да ви редя за театър (поне днес не).

Откак съм се върнала от Финландия, все си търся учебен център, който да предлага фински, най-малкото, за да си поддържам нивото. И тъй като не намерих (или по-скоро, тъй като от Норд Студио така и не ми отговориха на въпросите), реших сама да си създам възможността.

В СУ предлагат лекторати (включително и по редки езици) на много ниски цени. Важното е да се сформира група. И ето, бодро като пионерче, успях да надъхам още 5-6 души, които са се записали и група по фински ще има. Вярно, започваме от първо ниво, но това хем е начин да си поопресня познанията, доколкото имам такива, хем и ще има още хора, които ще завършат първо ниво, а оттам - и още (почти) сигурни желаещи да се запишат и на второ. Отглеждам си ги, един вид. :)

Та така - за това исках да се похваля.

Разбира се, негативни неща около мене все ще се намерят - днес и другото ми коляно каза "Мяу!" и реши да ме излага, но ще се преборим и с неговите своеволия: още един курс "Диклак", още мазане с онази ментово-помрачително-лютива гадост и още една наколенка (все още немагнитна, ама се замислям и за доктор Ливайн вече, пенсионерска му работа). Това обаче са дребни проблеми, които внасят още емоции и пъстрота, пък и е рано за ски, разчитам, че до средата на декември всичко това ще е минало и хижа "Христо Смирненски" ще ме приеме с отворени обятия, лифт и кухня с пържени филийки и балкански мед...


Етикети:

2 Comments:

Blogger Георги Грънчаров said...

Бре! От колко часа са ви занятията и кви парички струва?
А колко пъти седмично?

18 октомври, 2007 12:45  
Blogger Eli Bakalova said...

Moi!
Още не сме започнали, даваме шанс на повече хора да се запишат. Вероятно ще се съберем за пръв път около 1 ноември, курсът струва 70 лв (за студенти от СУ) за 60 учебни часа.
Така като гледам, нещата отиват към 4 часа в ден от уикенда или 2 часа вечер в работен ден и 2 часа в ден от уикенда. Ще се уточним с преподавателката.
А ти, Жоруел, защо не вземеш да се присъединиш? ;)

18 октомври, 2007 13:29  

Публикуване на коментар

<< Home